Το Cyberpunk 2077 απογοήτευσε πολλούς παίκτες όταν κυκλοφόρησε χωρίς πολλά από τα αρχικά υποσχόμενα χαρακτηριστικά του. Οι αποστολές δεν προσέφεραν και πολλές δυναμικές επιλογές στους παίκτες και οι διαφημιζόμενες λειτουργίες όπως η παραμετροποίηση των διαμερισμάτων και τα προσθετικά σώματος δεν έφτασαν ποτέ στην τελική έκδοσή. Το gameplay υστερούσε τόσο πολύ από το αναμενόμενο βάθος που η εταιρεία αφαίρεσε τη λέξη "RPG" από τη επίσημη ιστοσελίδα του παιχνιδιού και τα επίσημα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πριν από δύο ημέρες, οι θαυμαστές παρατήρησαν ότι η σελίδα του Steam για το Cyberpunk 2077 πρόσθεσε το "RPG" ξανά στην περιγραφή. Γεννιέται ένα ερώτημα: Η τελευταία ενημέρωση του Cyberpunk 2077 δικαιολογεί το να αποκαλούμε το Cyberpunk παιχνίδι ρόλων (Roleplaying Game);
Ανασυγκρότηση ενός απορυθμισμένου κόσμου
Υπάρχουν αρκετά νέα σχετικά με την ενημερωμένη έκδοση v1. 5 που συνοδεύει την κυκλοφορία του Cyberpunk στις κονσόλες επόμενης γενιάς. Τα skill trees έχουν εξισορροπηθεί, η εχθρική τεχνητή νοημοσύνη είναι πολύ πιο έξυπνη από πριν, η Night City δείχνει πολύ πιο ζωντανή, μπορείτε να νοικιάσετε πλέον διαμερίσματα και τώρα είναι πιο εύκολο να αλλάξετε ουσιαστικά την εμφάνισή σας. Παρόλο που δεν μπορείτε ακόμα να συνάψετε σχέση με τον Κιάνου Ριβς, η ενημερωμένη έκδοσή προσθέτει περισσότερες συνομιλίες γραπτών μηνυμάτων με πιθανούς ερωτικούς παρτενέρ.
Όταν πρωτοκυκλοφόρησε το Cyberpunk 2077, οι κριτικοί παρατήρησαν ότι το παιχνίδι δεν ήταν και πολύ RPG όπως διαφημίστηκε. Ο κόσμος του έμοιαζε ελάχιστα συγκροτημένος, το σενάριο ήταν πολύ γραμμικό και κατευθυνόμενο και γενικά ήταν πολύ πιο ελαφρύ σε περιεχόμενο από όσο είχε διαφημιστεί. Πολλοί θαυμαστές εξακολουθούν να είναι δύσπιστοι σχετικά με το εάν το Cyberpunk μπορεί να ονομαστεί ή όχι "RPG". Οι διορθώσεις ποιότητας ζωής ήταν ευπρόσδεκτες προσθήκες, αλλά είναι αρκετές για να δικαιολογήσουν το μάρκετινγκ του παιχνιδιού που διαφημίζει μια ολόκληρη αλλαγή είδους; Όπως θα περίμενε κανείς, αυτό πυροδότησε συζητήσεις σε μέρη όπως το Reddit σχετικά με τη διάφορα μεταξύ των "στοιχείων RPG" και του καθαρόαιμου "RPG".
Ένας λόγος για τον οποίο το Cyberpunk αποδοκιμάστηκε στο λανσάρισμα ήταν επειδή οι παίκτες ήθελαν να είναι μια πλήρως καθηλωτική εμπειρία στην οποία οι επιλογές τους να έχουν τεράστια σημασία. Ήθελαν μια έκδοση επιστημονικής φαντασίας του The Witcher 3: Wild Hunt. Μέχρι στιγμής, το βάθος παιχνιδιού του Cyberpunk φαίνεται σχετικά μικρό σε σύγκριση. Βελτιώνεται σιγά σιγά με τις ενημερώσεις περιεχόμενου αλλά η κοινότητα διχάζεται σχετικά με το αν οι νέες αλλαγές μάχης και οι αισθητικές βελτιώσεις το καθιστούν ικανοποιητικό RPG. Μερικοί οπαδοί πιστεύουν ότι το κάνει. Άλλοι ενδιαφέρονται περισσότερο για ένα RPG που ορίζεται από τις επιλογές των παικτών.
Ρε μπας και η τελευταία ενημέρωση του Cyberpunk 2077 είναι DLC?
Ωστόσο, η στρατηγική μάρκετινγκ της CD Projekt δεν βοηθάει πραγματικά τα πράγματα. Εκτός από τη μεγάλη συζήτηση για το RPG στοιχείο αυτή την εβδομάδα, μετά την τελευταία ενημέρωση του Cyberpunk 2077, υπάρχουν επίσης ερωτήματα σχετικά με το εάν αυτή η ενημέρωση των 50 GB αποτελεί ή όχι "DLC", όπως την αποκαλεί η εταιρεία. Είναι σαφές ότι υπάρχει μια τεράστια αναντιστοιχία μεταξύ του τι θέλει η εταιρεία να πιστεύουν οι παίκτες και του πώς νιώθουν εκείνοι. Πείτε μας την γνώμη σας για το Cyberpunk 2077 στα σχόλια της δημοσίευσης.
Αφήστε μια απάντηση