Η εταιρία ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών Stardock ανακοίνωσε την ημερομηνία κυκλοφορίας του Galactic Civilizations IV στις 26 Απριλίου σήμερα. Το καινούριο παιχνίδι της βραβευμένης σειράς στρατηγικής 4X χρησιμοποιεί ό,τι καλύτερο είχαν να προσφέρουν οι προκάτοχοί του και προσθέτει νέες δυνατότητες όπως χάρτες πολλαπλών γαλαξιακών τομέων, τη δυνατότητα αλλαγής πορείας του πολιτισμού σας στο μέσο του παιχνιδιού μέσω πολιτικών, εσωτερικών φατριών, μοναδικό σύστημα αποστολών και πολλά άλλα.
Ως παντοδύναμοι ηγέτες ενός διαστημικού πολιτισμού, θα αναζητήσετε νέα αστρικά συστήματα και θα ανακαλύψετε τις συναρπαστικές δυνατότητες του υποδιαστημικού βασιλείου. Με πάνω από δώδεκα αρχικούς πολιτισμούς για να διαλέξετε συν τη δυνατότητα δημιουργίας πολιτισμών προσαρμοσμένων στα πρότυπά σας από την αρχή, οι δυνατότητες για κάθε "πέρασμα" είναι ατελείωτες, αφήνοντας τους παίκτες με μια πραγματικά μοναδική εμπειρία κάθε φορά που ξεκινούν ένα νέο παιχνίδι. «Το Galactic Civilizations IV είναι το αποτέλεσμα πολλών χρόνων σκέψης σχετικά με τις συναρπαστικές καινοτομίες που έχουν συμβεί στα παιχνίδια στρατηγικής», δήλωσε ο Brad Wardell, Διευθύνων Σύμβουλος της Stardock.
«Θέλουμε να προσφέρουμε στους παίκτες την απόλυτη εμπειρία παιχνιδιού στρατηγικής με γύρους και το έχουμε καταφέρει προσθέτοντας τόνους νέων χαρακτηριστικών που προσθέτουν στο βάθος και το εύρος του παιχνιδιού ενώ ενσωματώνουν περιεχόμενο που ζητήθηκε από παίκτες όταν τα παιχνίδια σε διάφορες φάσεις δοκιμών alpha και beta». Για σχεδόν 30 χρόνια, η σειρά Galactic Civilizations έχει επικεντρωθεί σε τέσσερις βασικούς πυλώνες: ένα προσομοιωμένο σύμπαν, ισχυρούς αντιπάλους τεχνητής νοημοσύνης, πλούσια γνώση και πολλαπλά μονοπάτια προς τη νίκη.
Το Galactic Civilizations IV υποστηρίζει αυτήν την προσέγγιση μέσω πολλών νέων χαρακτηριστικών. Οι πολυτομεακοί χάρτες προσθέτουν ένα νέο βάθος στο gameplay του Galactic Civilizations IV. Ενώ οι παίκτες θα εξακολουθούν να μπορούν να παίζουν σε μικρότερο χάρτη, η ικανότητα να καλύπτουν μια περιπέτεια σε έναν τεράστιο χάρτη με πολλούς τομείς δίνει μια πραγματική αίσθηση γαλαξιακής κατάκτησης και εξερεύνησης. Κάθε τομέας συνδέεται με ροές υποδιαστήματος που θα επιτρέπουν στον παίκτη να ταξιδεύει μεταξύ τους.
Ενώ η ιδέα των πολιτών εισήχθη στο Galactic Civilizations III, ο ρόλος τους δεν ήταν τόσο διακριτός όσο είναι τώρα. Οι πολίτες έχουν ατομικές αξιολογήσεις αποδοχής και είναι σημαντικό να τους κρατάς χαρούμενους, ένας άπιστος και δυστυχισμένος κυβερνήτης της φυλής σας μπορεί απλώς να πάρει μαζί του τον πλανήτη του και τις αντίστοιχες αποικίες και να δημιουργήσει μια νέα αυτοκρατορία, αν δεν είστε προσεκτικός. Η ιστορία του παιχνιδιού αλλάζει ανάλογα με το ποιοι χαρακτήρες στρατολογούνται και πώς εκδηλώνονται οι διάφορες ιστορίες τους.
Τα Galactic Achievements λύνουν το πανάρχαιο πρόβλημα ενός παίκτη που βλέπει μια ξεκάθαρη τροχιά προς τη νίκη που είναι κλειδωμένη πίσω από άλλες δύο ώρες παιχνιδιού. Ιστορικά, πολλοί παίκτες τα παράτησαν σε αυτό το σημείο και δεν μπαίνουν στον κόπο να τελειώσουν το παιχνίδι τους επειδή «ξέρουν ότι θα κερδίσουν», αλλά δεν τους ικανοποιεί αυτή η νίκη. Με αυτό το νέο χαρακτηριστικό, οι παίκτες μπορούν να αντιμετωπίσουν μια πρόκληση για να κερδίσουν «πόντους κύρους» που θα φτάσουν στο σύνολο που είναι απαραίτητο για να κερδίσουν το παιχνίδι. Αυτό μειώνει το πρόβλημα του late game και επιτρέπει σε μια ιστορία να καταλήξει σε ένα πολύ πιο ενδιαφέρον αποτέλεσμα.
Η ιδέα του συστήματος Core Worlds εισήχθη για τη μείωση της μικροδιαχείρισης. Προηγουμένως, οι παίκτες θα έπρεπε να διαχειρίζονται κάθε κόσμο που κατέκτησαν ξεχωριστά. Όταν ένας παίκτης αποικίζει έναν μικρότερο κόσμο, αυτός θα τροφοδοτείται από ένα κεντρικό κόσμο που ο παίκτης έχει ήδη δημιουργήσει. Με αυτό το σύστημα, οι παίκτες θα επιβλέπουν άμεσα έναν μικρότερο αριθμό κόσμων, αλλά θα εξακολουθούν να λαμβάνουν τα οφέλη του αποικισμού και της κατάκτησης όσο το δυνατόν περισσότερων. Για την περαιτέρω υποστήριξη μιας μοναδικής εμπειρίας για κάθε παιχνίδι του Galactic Civilizations IV, οι παίκτες θα μπορούν πλέον να ορίζουν και να ενημερώνουν πολιτικές και να εκδίδουν εκτελεστικές εντολές κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.
Οι πολιτικές επιτρέπουν σε έναν παίκτη να αλλάζει προτεραιότητες καθώς παίζει επιλέγοντας μεταξύ διαφορετικών τύπων λατρείας και εστίασης, ενώ οι εκτελεστικές εντολές επιτρέπουν στον παίκτη να ξοδεύει έναν νέο πόρο που ονομάζεται έλεγχος για να κάνει πράγματα όπως η εκτύπωση χρημάτων ή η πρόχειρη αποικία. Υπάρχουν πολλά άλλα χαρακτηριστικά που περιλαμβάνονται στην εμπειρία του Galactic Civilizations IV, συμπεριλαμβανομένων πολλών νέων προσθηκών για να βοηθήσετε νεότερους παίκτες.
MADiSON: Ημερομηνία κυκλοφορίας για το Psychological Horror game
Ένα tutorial εντός του παιχνιδιού και σύμβουλοι που προσφέρουν στρατηγικές και τακτικές συμβουλές κάνουν το ξεκίνημα πιο εύκολο από ποτέ. Πολλά παλιά και αγαπημένα χαρακτηριστικά από προηγούμενα παιχνίδια – συμπεριλαμβανομένου του σχεδιαστή πλοίων και του δημιουργού του πολιτισμού – περιλαμβάνονται επίσης.
Αφήστε μια απάντηση