Η τοποθέτηση διαφημίσεων σε παιχνίδια δεν είναι κάτι το πρωτόγνωρο, μιας και πρόκειται για μία πρακτική η οποία εφαρμόζεται εδώ και πολλά χρόνια. Το μάτι σας θα έχει πέσει ασφαλώς στις πινακίδες περιμετρικά του αγωνιστικού χώρου, όταν παίζετε το αγαπημένο σας ποδοσφαιράκι! Οι εταιρείες στον χώρο του gaming αναζητούν διαρκώς τρόπους, ν’ αυξήσουν τα κέρδη τους. Πολυάριθμα DLCs, πώληση loot boxes και άλλες μικροσυναλλαγές με πραγματικά χρήματα, το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τα NFTs… Δεν πρέπει, να μας εκπλήσσει το γεγονός μιας και μιλάμε για επιχειρήσεις και όχι φιλανθρωπικά ιδρύματα!
Όπως θα διαβάσετε στο άρθρο της Ιωάννας Ανδρεάκου, το οποίο βασίστηκε σε δημοσίευμα του Business Insider, η Microsoft εξετάζει την περίπτωση, να εισάγει διαφημίσεις σε free to play παιχνίδια. Το Business Insider δεν έμεινε όμως εκεί και επανήλθε στο θέμα λίγες ημέρες αργότερα με παρόμοιες πληροφορίες, για τη Sony αυτή τη φορά! Η Sony επιτρέπει έως σήμερα στις εκδότριες εταιρείες, να προωθούν την πραμάτεια τους που πωλείται μέσα από το PlayStation Store με μπανεράκια στα μενού παιχνιδιών.
Ο συντάκτης επικαλείται ως πηγές τρία άτομα, που δεν κατονομάζει, αλλά ισχυρίζεται, ότι γνωρίζουν καλά τα πράγματα από μέσα. Η Sony επεξεργάζεται εδώ και 18 μήνες τη δημιουργία ενός προγράμματος, που θα βοηθήσει τα στούντιο, τα οποία αναπτύσσουν free to play τίτλους, να κερδίζουν χρήματα από την πώληση και τοποθέτηση διαφημίσεων μέσα στον κόσμο των παιχνιδιών, σε σημεία που δε θα χαλούν όμως την gaming εμπειρία. Οι ψηφιακοί πίνακες στα γήπεδα και στάδια είναι μία ιδανική, δοκιμασμένη συνταγή!
Δεν αρκεί όμως η προβολή διαφημιστικού υλικού, για να θεωρηθεί το πρόγραμμα επιτυχημένο, αλλά θα πρέπει να δελεαστούν και οι παίκτες να δώσουν σημασία! Αναζητούνται λοιπόν παράλληλα οι τρόποι, όπως για παράδειγμα κάποιου είδους επιβράβευση με την προσφορά skins, που θα κάνουν τους παίκτες, να θελήσουν, να παρακολουθήσουν τα σποτ.
Σύμφωνα πάντα με το άρθρο του Business Insider, η Sony, όπως εξάλλου και η Microsoft, είναι μάλλον διατεθειμένη, να μην εισπράττει ποσοστά από τα διαφημιστικά έσοδα των εταιρειών ανάπτυξης και έκδοσης παιχνιδιών, που θα προέλθουν από την τοποθέτηση διαφημίσεων, αλλά θα βάλει χρήματα στα ταμεία της, χρεώνοντας την πώληση δεδομένων σχετικών με την καταναλωτική δραστηριότητα των παικτών. Αυτά τα στοιχεία θα συλλέγονται από τις συνεργαζόμενες διαφημιστικές εταιρείες και θα απαγορεύεται αυστηρά η εμπορική εκμετάλλευση προσωπικών δεδομένων, όπως τα ονόματα και οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των παικτών.
Η εφαρμογή του προγράμματος από τη Sony αναμένεται να ξεκινήσει πριν από το τέλος του 2022.
Αφήστε μια απάντηση