Επιτρέψτε μου, να ξεκινήσω, ευλογώντας λίγο τα γένια μου! Έγραψα σύντομη είδηση με τα λιγοστά διαθέσιμα στοιχεία για το αντικείμενο του παρόντος άρθρου στις αρχές του 2017 για λογαριασμό του αείμνηστου GreekGamer. Έγινε γνωστό λοιπόν τότε, ότι η εταιρεία, που ο Leslie Benzies ίδρυσε το 2016 ύστερα από την ταραχώδη αποχώρησή του από τη Rockstar North, ανέπτυσσε με τη χρήση της Lumberyard engine της Amazon ένα Open-World βιντεοπαιχνίδι με τον προσωρινό τίτλο Everywhere. Η ανακοίνωση συνοδευόταν με το ακόλουθο λιτό λογότυπο.
Πάνω από πεντέμισι χρόνια μετά, το Everywhere αποκαλύφθηκε -όχι και πολύ όμως!- στο σόου, που παρουσίασε στις 23 Αυγούστου ο Geoff Keighley, εγκαινιάζοντας την Gamescom 2022. Ο τίτλος του δεν ήταν τελικά και τόσο προσωρινός και το παιχνίδι τρέχει τώρα στην Unreal Engine 5. Το λογότυπο παρέμεινε πάνω κάτω το ίδιο, όπως φαίνεται στις τρεις εικόνες του άρθρου, και ήταν όλο αυτό τον καιρό το μοναδικό οπτικό στοιχείο από το νέο εγχείρημα του παραγωγού των περισσότερων μελών της σειράς Grand Theft Auto, των Manhunt και Manhunt 2, του Red Dead Redemption, του L.A. Noire και του Max Payne 3.
Η εταιρεία του Σκωτσέζου Leslie Benzies ονομάζεται Build A Rocket Boy και διατηρεί στούντιο στο Εδιμβούργο και τη Βουδαπέστη. Το έμψυχο δυναμικό ξεπερνά τα 400 άτομα και διευρύνεται. Αν θέλετε παρεμπιπτόντως, να εργαστείτε σε αυτή, ρίξτε μία ματιά στις προς κάλυψη θέσεις, εδώ!
Η Build A Rocket Boy κατάφερε έως το 2020, να εξασφαλίσει 32 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας (περίπου 38 εκατομμύρια ευρώ) από επενδυτές από την Κίνα και τις ΗΠΑ για την ανάπτυξη του Everywhere (wikipedia). Σε ανάρτηση που ανέβηκε στις 23 Αυγούστου στον ιστότοπο της Build A Rocket Boy, αναφέρονται οι NetEase, eWTP Innovation Fund και Creative Artists Agency ως επενδύτριες εταιρείες. Ας βάλω εδώ όμως μία τελεία στην ιστορική αναδρομή και σε πληροφορίες, που δεν ενδιαφέρουν σε τελική ανάλυση και πολύ εμάς τους gamers!
Παρακολουθήσαμε επιτέλους το παρθενικό τρέιλερ, με πολλές εικόνες να στριμώχνονται σε ένα σύντομο βίντεο στην έναρξη του Gamescom Opening Night Live! Τα πλάνα από μία φουτουριστική πόλη και μοντέρνους εσωτερικούς χώρους διαδέχονται με καταιγιστικούς ρυθμούς εκείνα με ερήμους, δάση, ποτάμια με νερό ή λάβα κ.α. Σε σκηνές προφανώς με gameplay, διάφοροι τύποι αυτοκινήτων κινούνται με ταχύτητα. Βλέπουμε επίσης από οπτική τρίτου προσώπου χαρακτήρες να πυροβολούν και να τρέχουν σε διαδρόμους. Καταλήγουμε κάπου στο διάστημα! Η κάμερα εστιάζει στο πρόσωπο ενός έκπληκτου άνδρα μετά μία σειρά εκρήξεων.
Το Everywhere χαρακτηρίζεται ως μία νέα πολυκοσμική gaming εμπειρία, που θολώνει τα όρια ανάμεσα στην πραγματικότητα και τον ψηφιακό κόσμο. Αλλάζει, όπως αναφέρεται στο δελτίο τύπου, τον τρόπο, που οι παίκτες συνδέονται μεταξύ τους, όπως επίσης με τον κόσμο γύρω τους. Παρέα στο λογότυπο κάνει πλέον το εξίσου απλό σλόγκαν «Time for a new world». Η πρόταση είναι προφανώς ενδεικτική του βασικού στόχου, όπως μας τον παρουσίασαν σε γενικές γραμμές οι δημιουργοί του Everywhere σε βίντεο που προηγήθηκε του τρέιλερ.
Ο Leslie Benzies, που έχει τον ρόλο του Game Director, δήλωσε συγκεκριμένα:
«Η πρόθεσή μας ήταν ανέκαθεν, να επαναπροσδιορίσουμε τι μπορεί να είναι ένα βιντεοπαιχνίδι, προσφέροντας παράλληλα μια καινοτόμο εμπειρία, έχοντας πάντα ως γνώμονα τους παίκτες. Η ομάδα που δημιουργήσαμε και οι συνεργάτες μας από την ίδρυση της εταιρείας συσπειρώνονται γύρω από το μοναδικό όραμα που υλοποιούμε. Είναι συναρπαστικό να είσαι μέρος αυτού του οράματος και ανυπομονούμε, να αποκαλύψουμε περισσότερα για το Everywhere τους επόμενους μήνες».
Το eurogamer, με άρθρο του μόλις μία ημέρα μετά την παρουσίαση του παιχνιδιού στη Gamescom 2022, αναφέρεται στις απορίες σε σχέση με την ύπαρξη NFTs και crypto στο Everywhere, που τέθηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από πολλούς χρήστες. Αφορμή στάθηκε το γεγονός, ότι η εταιρεία αναζητά να καλύψει θέσεις -τρεις στον αριθμό- που σχετίζονται με blockchain.
Εκπρόσωπος της Build A Rocket Boy ανάρτησε στο reddit τα εξής:
«Βλέπουμε κάποιες συζητήσεις πάνω στα NFTs/Cryptos που πυροδοτούνται από ορισμένες από τις κενές θέσεις εργασίας στον ιστότοπό μας. Αυτές είναι θέσεις έρευνας, καθώς δε μας αρέσει να απορρίπτουμε νέες τεχνολογίες μόνο και μόνο επειδή άλλοι δεν έχουν βρει ακόμα λύση για αυτές. Χτίζουμε το Everywhere πάνω στην Unreal Engine 5, όχι τη blockchain. Δημιουργούμε έναν νέο κόσμο για τους παίκτες, όπου θα συναντηθούμε για να παίξουμε, να παρακολουθήσουμε, να δημιουργήσουμε, να μοιραστούμε και πολλά άλλα!
Ελπίζουμε, ότι με τα παραπάνω απαντούμε στις εικασίες γύρω από το θέμα.»
Θα έλεγα, ότι η απάντηση είναι τόσο ανοιχτή σε ερμηνείες όσο και ό,τι άλλο μάθαμε για το παιχνίδι έως σήμερα! Το Everywhere θα βρίσκεται κοντά μας το 2023 και είναι άγνωστο το πότε ακριβώς και σε ποιες πλατφόρμες θα κυκλοφορήσει. Η Build A Rocket Boy υπόσχεται, ότι το τοπίο θα αρχίσει, να ξεκαθαρίζει τους επόμενους μήνες.
Αφήστε μια απάντηση