Το Alaloth: Champions of The Four Kingdoms είναι ένα παιχνίδι που δεν κυκλοφόρησε τώρα αλλά μου το έστειλε η εταιρεία του πρόσφατα, και την ευχαριστώ για αυτό, οπότε θα το παρουσιάσω μιας και τα rpg τέτοιου στυλ μου αρέσουν αλλά όπως θα δούμε δεν είναι και τόσο προς το Baldur's Gate όσο φαίνεται παρά μοιάζει σαν ένα ισομετρικό Dark Souls. Ενδιαφέρον συνδυασμός σίγουρα και αυξημένη δυσκολία όπως θα δούμε και στην συνέχεια.
Καταρχήν ξεκινώντας το παιχνίδι έχουμε να διαλέξουμε τον χαρακτήρα μας μέσα από αρκετές διαθέσιμες επιλογές όπως πάντα συμβαίνει σε ένα σοβαρό παιχνίδι ρόλων. Αφού λοιπόν πήρα μια elf που ήθελα να κάνω healer όπως κάνω τις περισσότερες φορές ξεκινάω το παιχνίδι να δω τι θα μου βγει. Η κίνηση του χαρακτήρα έκανα το λάθος να πάω να παίξω με τα πλήκτρα φυσικά αφού είναι και φαίνεται σαν παραδοσιακό rpg αλλά τελικά θέλει το gamepad του.
Αυτό βέβαια το θεωρώ πολύ στα μείον του συγκεκριμένου τίτλου αφού δεν έχω συνηθίσει να παίζω παιχνίδια ρόλων τέτοιου στυλ με gamepad. Τέλος πάντως αναγκάστηκα και έβαλα το pad αφού το έψαχνα να δω που είχε πέσει μέσα στον χαμό από cd και εξαρτήματα. Εκτός από το αναγκαστικό gamepad για την κίνηση του χαρακτήρα μας άλλο ενδιαφέρον σημείο του παιχνιδιού είναι η μεγάλη δυσκολία του λόγω του αναπτυγμένου ΑΙ των αντιπάλων. Και εδώ έρχεται αναπόφευκτα στο μυαλό μας το Dark Souls αφού στην μάχη έχουμε πολλά να κάνουμε για να είμαστε σωστοί και να μείνουμε ζωντανοί.
Βλέπεις ξαφνικά τέσσερις αντιπάλους να έρχονται καταπάνω μας και λέμε καλά εύκολοι θα είναι και στο τέλος μας παίρνουν στο κυνήγι γιατί μόνο ένα-ένα μπορούμε να σκοτώσουμε. Εδώ δεν είμαστε υπεράνθρωποι και πρέπει να σκεφτόμαστε στρατηγικά πριν επιτεθούμε. Δεν είναι το κλασικό hack 'n slash gameplay που τους παίρνουμε σβάρνα όλους. Θέλει προσοχή γιατί μα τρώνε πολύ εύκολα. Μπορεί βέβαια να είναι ότι η elf healer που έφτιαξα να ήταν πολύ ψοφίμι και να την είχαν για πλάκα οι αντίπαλοι.
Δεν πρόλαβα να δοκιμάσω άλλο χαρακτήρα αλλά μάλλον θα το ξαναρχίσω με ένα fighter αυτή την φορά. Ούτε σε κάποιο από τους boss δεν κατάφερα να φτάσω από την δυσκολία του. Η αλήθεια είναι ότι με ξενέρωσε και ο πολύπλοκος χειρισμός του χαρακτήρα που άνετα θα μπορούσε να είναι πολύ πιο απλός. Ελπίζω να το διορθώσουν αυτό το σημείο οι προγραμματιστές του γιατί είναι κρίμα να πάει χαμένο ένα τόσο ενδιαφέρον παιχνίδι.
Κλείνοντας αφού του βάλω και ένα 7/10 γιατί το αξίζει παρά τα μικρολάθη του ελπίζω να δεχτεί τις απαραίτητες και αναγκαίες βελτιώσεις ώστε να το προτείνω με κλειστά μάτια, και έτσι όμως για ένα indie game έχει πολύ πράγμα διαθέσιμο για εξερεύνηση και πειραματισμούς. Μπορεί να βρίσκεται ακόμη σε early access αλλά άνετα μπορείς να παίξεις και εκατό ώρες για πλάκα χωρίς να το τερματίσεις φυσικά.
Παρά τα προβλήματα που είπα και παραπάνω εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι ένα πολύ καλό και δύσκολο (με τα πλήκτρα) παιχνίδι με μπόλικη δράση, μαγεία και μεγάλους κακούς που θέλουν προσοχή πριν μας εξοντώσουν στο έτσι επειδή εμείς δεν έχουμε αναπτύξει σωστά τον χαρακτήρα μας. Με το gamepad η κίνηση είναι πιο ομαλή ευτυχώς αλλά η δυσκολία σε μερικούς από τους εχθρούς παραμένει. Μην περιμένετε να το τερματίσετε σε 10 ώρες, αδύνατον είναι και ευτυχώς γιατί τα αξίζει τα λεφτά του με το παραπάνω.
Εγώ φυσικά που να το τερματίσω μετά από καμιά εικοσαριά ώρες περιπλάνησης, θέλει υπομονή και επιμονή για΄τι χάνουμε πολύ εύκολα και ξανά load save και τα λοιπά. Η συνέχεια επί της οθόνης μας.
Το παιχνίδι κυκλοφόρησε στις 30 Ιουνίου του 2022 από την εταιρεία Gamera Interactive και είναι μια δημιουργία από την ίδια.
Είδος: Isometric action rpg
Η τιμή του στο steam βρίσκεται στα 24.99 ευρώ χωρίς έκπτωση.