LifeSteps.gr

Deathbound game review (2024)

Deathbound game review

Το παιχνίδι αυτό δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα επίσημα αλλά προβλέπεται να βγει εντός της χρονιάς που διανύουμε οπότε πάμε να δούμε τι περιέχει σε ένα ουσιαστικά preview του μιας και είναι σε πολύ πρώιμη έκδοση και αναμένετε να βελτιωθεί από τους προγραμματιστές του αρκετά μέχρι την επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας. Πραγραμματίστηκε από το στούντιο Trialforge και θα βγει από την γνωστή μας εταιρεία
Tate Multimedia που την γνωρίζω από το πολύ επιτυχημένο παιχνίδι της Kao the Kangaroo, ένα χαριτωμένο παιχνίδι στο στυλ του αγαπημένου μας από τις κονσόλες Crash Bandicoot.

Βέβαια εδώ έχουμε ένα παιχνίδι σε στυλ Dark Souls δηλαδή action rpg, πολύ διαφορετικό σε σχέση με το προαναφερόμενο αλλά η εταιρεία δείχνει να τα καταφέρνει καλά σε όλους τους τομείς μέχρι τώρα τουλάχιστον. Υπάρχει και το demo του διαθέσιμο για όποιον θέλει να πάρει μια γεύση από το παιχνίδι μέχρι την επίσημη κυκλοφορία του.

Το σενάριο μας οδηγεί σε ένα ζοφερό κόσμο με σύγχρονη φαινομενικά τεχνολογία αλλά σκοταδιστικό σύστημα πίστεως το οποίο θεοποιεί τον Θάνατο. Εμείς που ήμαστε υπερασπιστές και λάτρεις της ζωής δεν μπορούμε να ανεχθούμε τέτοια ύβρι συνεπώς ξεκινάμε την προσωπική μας σταυροφορία ενάντια στις δυνάμεις του θανάτου και της σήψης. Σαν αποτέλεσμα ενός αποτυχημένου πειράματος με στόχο την αιώνια ζωή, ο χαρακτήρας που ελέγχουμε ενσωματώμενη την ψυχική ενέργεια και τις τρομακτικές ικανότητες 8 συνολικά έκπτωτων πολεμιστών, με την δυνατότητα να αξιοποιεί τις δυνάμεις των 4ων που θα επιλέξει να "κουβαλάει" ανά πάσα στιγμή.

Παίζοντας το παιχνίδι διαπιστώνουμε ότι είναι καλό για αρχή χωρίς πολλά bugs και χάσιμο frames στις μάχες του. Το σύστημα μάχης είναι ικανοποιητικό για το είδος του πάντα με βάση το στυλ των θρυλικών Dark Souls παιχνιδιών. Ο κάθε χαρακτήρας στον οποίο μπορούμε να αλλάζουμε κατά βούληση διαθέτει το δικό του πακέτο ικανοτήτων και προσεγγίζει τις μάχες με ξεχωριστό τρόπο από τους υπόλοιπους. Η δυνατότητα να εναλλάσσουμε χαρακτήρες μας καθιστά πολύ ανθεκτικούς στις μάχες αφού, ανά πάσα στιγμή, καθίζουμε έναν χτυπημένο χαρακτήρα στον "πάγκο" και συνεχίζουμε την μάχη με έναν "φρέσκο". Όση ώρα πολεμάμε με το νέο ήρωα, ο αποσυρμένος ανανεώνει σταδιακά την ενέργειά του, προετοιμαζόμενος να επανέλθει στον αγώνα.

Η ανάπτυξη των χαρακτήρων γίνεται συντρίβοντας εχθρούς, μαζεύοντας experience points και εξαργυρώνοντάς τα στο πλησιέστερο checkpoint. Ένας χάρτης γεμάτος κομβικά skills ανά χαρακτήρα αλλά και δεξιότητες οι οποίες τους δυναμώνουν όλους, μας περιμένει να τον ξεκλειδώσουμε και να μεταμορφώσουμε τους χαρακτήρες μας σε φονικές μηχανές. Πρέπει να λάβουμε υπόψη μας και την συνέργεια μεταξύ των χαρακτήρων καθώς δεν συνδυάζονται αρμονικά όλοι μεταξύ τους. Η δράση παρουσιάζει την χαρακτηριστική δυσκολία και πρόκληση όλων των Souls τίτλων και μας αναγκάζει να προσεγγίζουμε κάθε εχθρό χρησιμοποιώντας στρατηγικά skills και χαρακτήρες.

Το Deathbound δείχνει πολλά υποσχόμενο στην πρώιμη μορφή που το παίξαμε συνεπώς ένα 7/10 για βαθμολογία είναι λογικό μέχρι να παρακολουθήσουμε το τελικό αποτέλεσμα σε όλο του το εύρος.

Exit mobile version